رمز فراموش شده خودرا درفیسبوک بدست بیاورید
 
عصر بی استاد
سایت علمی ،فرهنگی،هنری وکمپیوتر
 

برای اینکه دوباره چطور میتوانید رمز فراموش شده خود رادرفیسبوک  بدست بیاورید، باید گفت: شما میتوانید که این کار را از طریق Forgot your password پیش بروید و در آنجا از شما ایمل و شماره تیلفون تانرا جهت ارسال نمودن Reset code و یا reset کردن پسورد تان میپرسد، و توصیه من برای شما استفاده از طریق شماره تیلفون بهتر است، چون مطمین تر است، و بعد از اینکه کد را طی یک مسج دریافت نمودید در صفحه بعدی آن کد را وارد نمایید و بعد اش هم در قدم بعدی میروید، که سختی کار در قدم بعدی آن است، که در آن صفحه از شما یک تعداد دوستان تانرا در پنچ گتگوری بخاطر ملاحظه امنیتی میپرسد و اگر درست جواب دادید خو خوب دوباره اکونت خود را بدست میاورید و اگر نه که نتوانستید، همین قسم به درد سر میمانید......! ولی من امید میکنم او تعداد دوستانتان را که از شما میپرسد بشناسید تا دوباره اکونت تان باز گردد. ......... در ضمن اگر از طریق ایمل خود پیش بروید به شما یک لینک برای Reset کردن پسورد تان در ایمل تان ارسال میکند که با کلیک بالای آن شما میتوانید که دوباره یک پسورد جدید بدهید..!

درصورتیکه بخواهید نام فیسبوک تان را تغیر بدهید  ازلینک زیر استفاده نمائید  شما را مستقیم در صفحه تغییر دادن اسم تان میبرد و از آنجا شما میتوانید که این کار را انجام دهید: https://www.facebook.com/settings?tab=account§ion=name&view

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

دوستان عزیز به سایت من خوش آمدید مبایل 0797909013 abdulhakimehsan@yahoo.com دوستان عزیز! اگرمیخواهید اشعار،مقاله،مطالب فرهنگی،هنری ودینی تان درین سایت به نشر برسد ابتدا عضویت سایت را حاصل نمائید وبعدا میتوانید مطالب تان را با آدرس این سایت ارسال نمائید. مطالب ارسالی شما بعدازچیک به نشر خواهید رسید.
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عصر بی استاد و آدرس hakimehsan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 96
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 97
بازدید ماه : 281
بازدید کل : 61238
تعداد مطالب : 78
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1




parsskin go Up

parsskin go Up

.